© Jens Schulze

Gebeden

Luthers Mörgen- und Abendsegen

Na Luther sien Mörgensegen
Dat mag Gott Vader, Söhn un Hillige Geist geven. Amen. 
Ik dank di, mien himmlisch Vader, dör Jesus Christus,
dien leven Söhn, dat du mi disse Nacht vör Schaa un Gefahr bewahrt hest, und bidd di, du wullt mi dissen Dag ok bewahren vör Sünnen und all Övel, dat di all mien Doon und Leven gefallt.
Denn ik befehl mi, mien Liev un Seel un all in dien Hannen.
Dien hillig Engel wees mit mi, dat dat Böös kien Macht an findt.
Amen
(Johannes Willms. Prädikant)
 
Na Luthers sien Abendsegen
Dat mag Gott Vader, Söhn un Hillige Geist geven. Amen.
Ik dank di, mien himmlisch Vader, dör Jesus Christus,
dien leven Söhn, dat du mi dissen Dag gnädig bewahrt hest,
und ik bidd di, dat du mi vergiffst all mien Sünnen, waar ik Unrecht daan hebb, un du wullt mi disse Nacht ok gnädig bewahren.
Denn ik befehl mi, mien Liev un Seel un all in dien Hannen. Dien hillig Engel wees mit mi, dat de Böös kien Macht an mi findt.
Amen.
(Johannes Willms, Prädikant)

15. Januar 2022

Gott hett sien Engels stüürt:
- twee bi mien Foten, um mi to dragen as ik nich mehr lopen kunn,
- twee bi mien Hannen, een links, een rechts, de hebben mi fasthollen, 
as de Unrüst mi to packen kreeg,
- een bi mien Kopp, de mi striekeln de, as ik an ´t Vertwiefeln weer,
- twee bi mien Tung, de een gaff mi Water as ik Dörst harr, een gaff mi 
Worden, as ik nich mehr beden kunn,
- een in mien Hart, de hett mi hulpen, as ik nich mehr glöven kunn.
Gott hett sien Engels stüürt: Danke.
Amen.
(Johannes Willms, Prädikant in Bunde)
Gott hat seine Engel geschickt:
- zwei zu meinen Füßen, um mich zu tragen, als ich bicht mehr laufen konnte,
- zwei bei meinen Händen, einer links, einer rechts, die haben mich festgehalten, als die Unruhe mich zu packen bekam,
- einer an meinem Kopf, der hat mich gestreichelt, als ich am Verzweifeln war,
- zwei bei meiner Zunge, der eine gab mir Wasser als ich Durst hatte, der andere gab mir Worte, als ich nicht mehr beten konnte,
- einer in meinem Herzen, der hat mir geholfen, als ich nicht mehr glauben konnte.
Gott hat seine Engel geschickt: Danke.
Amen.
(Johannes Willms, Prädikant in Bunde)